, , , , , , , , , ,

SOME AWESOME STUFF.



Witam! Znów ja! Można pomyśleć, że wróciłam do normalnego pisania, jednakże nic bardziej mylnego :> Przeglądając internet natrafiłam, można uznać, że na lekko zabawną, lecz na prawdę bardzo interesującą stronę. Mianowicie dressale. Na pierwszy rzut oka widzimy suknie ślubne, jednakże zachęcam do obejrzenia butów, które są w WIĘKSZOŚCI bardzo bardzo ciekawe, oto kilka przykładów: 

można je znaleźć tutaj: black shoes 

uwielbiam czarny, jednakże więcej kolorów znajdziecie tutaj: attractive shoes


 dwie pary tych samych ale akurat nie mogę się zdecydować co do koloru :( oryginalne znajdziecie tutaj: gold shoes

w sumie jako fanka butów zwróciłam tylko na to uwagę, ale łańcuszki również są przyzwoite np.


oryginał tutaj: crystal

Polecam przeglądnięcie tej stronki, pomijając wszelkiego rodzaju sukienki, bo to akurat do gustu mi nie przypadło hah

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Szpilki numer 3 i 4, ideały!

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ale może się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM