, , , , , , , , ,

VINE.CO

Chciałam dzisiaj poruszyć temat VINE.CO, może niektórzy zauważyli zakładkę do vine na moim blogu, otóż mnie też wciągnęła ta aplikacja. Duża ilość osób uważa, że vine przebije wkrótce snapchat'a. Powiem szczerze, że zastanawiałam się nad tym i stwierdzam, że jest to całkiem prawdopodobne!
Dobra może zacznijmy od tego, co to jest w ogóle VINE? Portal społecznościowy na którym możemy zamieszczać tylko 6 sekundowe filmiki, które możemy zapętlać czyli tak zwane loops'y (ilość łącznych zapętleń naszego filmiku, czyli odtworzeń). Najbardziej opłacalne jest tworzenie filmików, których zakończenie jest niewidoczne, co oznacza że można je oglądać w nieskończoność! Nagrywać filmiki możemy bezpośrednio z aplikacji, bądź tworzyć na komputerze i bez żadnych trudności importować na nasze konto vine. Oczywiście na aplikacji nagrania można zapisywać na później, usuwać lub wycinać niepotrzebne fragmenty.
Aplikacja "świętuje nasz sukcesy" czyli każde 5, 25, 100 tysięcy zapętleń.  Celebrujemy również dużą ilość "lajków" czy revinów (czyli umieszczenie naszego vine na cudzej tablicy).
Ja osobiście robię filmiki tworząc serię zdjęć (film podklatkowy) szczerze mówiąc jeszcze nie znalazłam swojego "sposobu" na vine ale fallowersów (jak na instagramie) przybywa :)
Vine jest portalem bardzo różnorodny, więc każdy potrafi znaleźć coś dla siebie. Filmików, które mogą nam odpowiadać szukamy w kategoriach, które nas interesują (Styl, Food, DIY itp.) Znajdziemy vine'y zabawne i smutne, które potrafią coś wnieść do naszego życia jak i filmiki z życia codziennego (których jest cała masa) 
W sumie cała niezwykłość VINE polega na tym, że osobiście szkoda mi czasu oglądać 3 minutowe filmiki na yt, natomiast na tej aplikacji mogę spędzić kilka godzin oglądając filmiki i nie czuje marnotrawstwa czasu. Niesamowite co?
Podobno każdy kiedyś zostanie odkryty (jeśli jest kreatywny) wiec warto dbać o swoich obserwatorów bo to głównie oni generują nasz sukces :)
Przykłady moich filmików:




Jeśli też macie konto na vine to piszcie w komentarzach zaobserwuję! Link do mojego profilu: https://vine.co/u/1233863333728374784

You Might Also Like

0 komentarze

INSTAGRAM